Корпус вентилятора зібраний з екструдованого алюмінієвого профілю UNI 9006, литих алюмінієвих куточків і оцинкованих сендвіч-панелей товщиною 23 мм, наповнених звукоізоляційним матеріалом. Доступ всередину корпусу здійснюється за допомогою трикутного (тригранного) ключа, панелі можуть бути виключені з конструкції при необхідності. Корпус обладнаний оцинкованим піддоном, оснащеним спеціальним пристроєм для зливу конденсату, який може виділятися з гарячого і вологого повітря при роботі вентилятора. Відділення корпусу, в якому розташований електродвигун, для безпеки закрито сталевими гратами. Впускний канал круглого перетину, випускний - прямокутного, може бути дообладнуваний спеціальним перехідником для подальшого приєднання до вентиляційних каналів круглого перетину.
Однофазний ( «М») або трифазний ( «Т») асинхронний одношвидкісний двигун змінного струму ізольований від динамічно збалансованої (згідно ISO 1940 клас 6.3) крильчатки і повітряного потоку за допомогою металевої перегородки. Регулювати швидкість обертання можна частотним перетворювачем або трансформатором. Клас ізоляції двигунів по нагрівостійкості F, за винятком моделей 45278 і 45279, чиї двигуни відносяться до класу H.
Корпус вентилятора зібраний з екструдованого алюмінієвого профілю UNI 9006, литих алюмінієвих куточків і оцинкованих сендвіч-панелей товщиною 23 мм, наповнених звукоізоляційним матеріалом. Доступ всередину корпусу здійснюється за допомогою трикутного (тригранного) ключа, панелі можуть бути виключені з конструкції при необхідності. Корпус обладнаний оцинкованим піддоном, оснащеним спеціальним пристроєм для зливу конденсату, який може виділятися з гарячого і вологого повітря при роботі вентилятора. Відділення корпусу, в якому розташований електродвигун, для безпеки закрито сталевими гратами. Впускний канал круглого перетину, випускний - прямокутного, може бути дообладнуваний спеціальним перехідником для подальшого приєднання до вентиляційних каналів круглого перетину.
Однофазний ( «М») або трифазний ( «Т») асинхронний одношвидкісний двигун змінного струму ізольований від динамічно збалансованої (згідно ISO 1940 клас 6.3) крильчатки і повітряного потоку за допомогою металевої перегородки. Регулювати швидкість обертання можна частотним перетворювачем або трансформатором. Клас ізоляції двигунів по нагрівостійкості F, за винятком моделей 45278 і 45279, чиї двигуни відносяться до класу H.
Найменування | MAX C° | W min/max | A min/max | m3/h | Pa | dB(A) - 3m |
VORT QBK-SAL KC M 315 |
120
|
275 | 1,3 | 1790 | 354 | 49,7 |
VORT QBK-SAL KC M 355 | 770 | 3,52 | 4300 | 454 | 57,3 | |
VORT QBK-SAL KC M 400 | 1130 | 5,19 | 6300 | 582 | 60,1 | |
VORT QBK-SAL KC T 315 | 270 | 0,58 | 1860 | 367 | 50,4 | |
VORT QBK-SAL KC T 355 | 790 | 1,47 | 4420 | 490 | 59,1 | |
VORT QBK-SAL KC T 400 | 1225 | 2,24 | 6500 | 625 | 62,4 | |
VORT QBK-SAL KC T 500 | 2090 | 3,65 | 9000 | 780 | 63,7 | |
VORT QBK-SAL KC T 560 | 3520 | 6,85 | 16300 | 785 | 65,7 |